Followers

Monday, May 10, 2010

Aksi anak-beranak menggunting rambut!!!

Dah lama juga la rasanya ayah dan 2heronya tak menggunting rambut bersama.Tahun ni kali ke2 kot anak2 aku gunting rambut.....Kalau yang abang pantang tengok kedai gunting rambut.Pasti dia akan bersuara..."Ma,potong rambut nak?? Si ayah kalau nak gunting rambut soklan yang selalu aku tanya..."tak botak kan!!!" risau sangat aku kalau suami aku nak botak...macam tak santik jer..Ni antara aksi2 ayah dan hero2nya menggunting rambut.Takleh nak snap bnyk2,coz kena menenangkan si kecik yg sangat takut nak menggunting rambut...


Nabil yang happy bila menggunting rambut...

Sangat tenang.....

Bagaikan org dewasa.....

Si ayah syok sungguh...sampai leh terlelap...

Sessi melekakan Naufal

Bila Naufal menggunting rambut...

Agak tenang..

Detik hati: Nasib baik aku tak leh join...


1 comment:

syafinas saib said...

seronok bile anak2 n suami menggunting rambut.coz sblm menggunting serabut jer..