Followers

Saturday, August 21, 2010

3hari 2malam....di GH Melaka....

wargh...tajuk tak tahan...
macam gie percutian gitu....
tp mcm gie percutian gak...
makan n penginapan ditanggung....
tp yang tak bestnya percutian kat GH....

dalam sedey2 leh berlawak lagi yer....

sebenarnya anak saya ditahan di GH...
sangkaan saya nabil hanya demam biasa...
rupanya tidak....
ini angkara nyamuk A.E.D.E.S...
tp doktor cuma bg tau suspek denggi jer...
nak sedapkan hati mak budak la tu...
sebab kalau ikut bacaan "platlet" dia hanya 68...
kata orang kalau bacaan normal "platlet" darah kita antara 100lebih hingga 200
tu yang tp2 baper jam sample darah nabil akan di ambil...
sian lak tgok nabil,naik takut tengok doktor
ni namanya pengalaman & cabaran dalam membesarkan anak2...

kadang2 kita diduga dgn benda2 yang kita tak jangka....

tidur dan tidur....
tempat dan katil saya dan anak menginap.....siap berkelambu..
tempat darah diambil......
cucukan yang ke-2,baru berjaya....

Detik hati:- pasni kalau leh nak suh ada "semburan asap"selalu....

2 comments:

Insan Marhaen said...

muga sihat segera hendaknya...ameen!

.::Lynn::. said...

adus.... siannya.. bg makan sup ketam... semuga cepat sembuh