Followers

Friday, August 13, 2010

kurma....Product of ISRAEL...

hari ni saya sangat rileks...
berbeza dari semalam,terkejar2 nak masak...
so,peluang yang ada saya gunakan untuk wt BW....
masa wt BW,saya ada terjumpa n3 yg patut dikongsi bersama....
saya ambik dari tuan blog...ell-pmc

Jordan River....

Bercetak jenama "Jordan River"

tapi sebenarnya bukan dari Jordan,tetapi dihasilkan dari ISRAEL...

dan diimport serta dikotakkan di SINGAPURA,tapi diedarkan di MALAYSIA,

Ia ditanam di satu kawasan luas dibahagian Timur Israel yg bersempadan dgn Palestin

Ia dipunyai oleh seorang Yahudi yang kaya...

dan ramai pekerja-pekerjanya berbangsa Yahudi

dan hasil penjualan kurma itu digunakan untuk tabung orang-orang Yahudi....

Pendedahan ini dibuat oleh akhbar Berita Harian Singapura....

Para Muslimin sekalian diharap jangan membeli kurma jenama ini...

Kasihan terhadap rakyat Palestin yang hari-hari ditindas dan dibunuh kejam oleh rejim Yahudi...


3 comments:

Lynn said...

umah aku xde kurma ni

syafinas saib said...

rumah aku pun tak ada...yg ada kurma org balik hj...hhhahahha

Ms Nojiey said...

hmm... x penah tengok kurma tu.. anyway thanx for d info :)