Followers

Thursday, December 30, 2010

||.: FRIDGE MAGNET:.||

Semalam gie window shopping @Dataran Pahlawan
Semenjak ni minat sangat mengumpul Fridge Magnet
Nampak comey bila dah banyak melekat kat fridge
So,masa kat Dataran Pahlawan ambil kesempatan cari FM
Duduk Melaka tak ada FM Melaka
mana boleh!!!


3pcs yg ni jd pilihan
buah2an n sayur2an(buy @ayer hitam,jhr)
FM yg dah ada..(yg bergetah tu abaikan,dah terpatah..)

Detik hati:- Pasni kalau g jalan dah tahu benda apa yg nak dibeli dulu....

10 comments:

azHa said...

Cam best je kan leh lekat2 kat peti ais. Hehe

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

fm yg melaka tu jenis berat kan?
ati2 if bukak peti
sy punye dah 3 ketui jatuh berderai sbb berat sgt kot...bukak petikuat skit dia tercampak..wuwuwuwuwuuu

Yan said...

dulu akak banyak fm yang kedua tu.. Lama2 habis dikerjain anak2..

finas said...

azha,memang best tp tak bestnya kalau anak mintak nak buat main..kikiki...

finas said...

rose,ye memang kena berhati2 esp bila nak buka n tutup.tu yang tak letak kat pintu bawah..bubuh pintu atas.kalau nak marah pun tak leh nak dentumkan pintu,nnt ada yg putih mata...

finas said...

yan,yg buah2an tu memang menarik hati.Jgn kata budak2 mak budak pun suka tengok...buat masa ni anak2 lum nak main,sbb mama dia dah warning awal2...hehhehe...

ummisofea... said...

manyak nyer lekat2 dia..nak satu...hihihi...nway...salam perkenalan...

finas said...

ummisofea...aah banyak lekat2..ambil la....kikikik.....nak sejukkan mata masa bukak fridge la..meh sama2 kita mengumpul...

MissLicious said...

hani baru pecahkan magnet fridge cameron highlands gift dr adik ipar...sungguh pantas tangan dia mencapai...

finas said...

hahhaha....anak aku kalau kat umah dia tak berani nak usik..kalau kat kg,semua dia bawak turun..ngkin sebb mama dia GARANG..hahaha...