Followers

Monday, May 17, 2010

Aku Sedar Setelah Lama Alpa....

Semalam aku rasa ingin mensyukuri apa yang telah diberikan olehNya pada aku dan keluarga....Aku berkongsi di'FB'...mungkin ada yang salah erti...just nak share.Tapi tak per,mungkin aku dah sedar dan mula terasa aku lama sangat alpa dan kurang mensyukuri apa yang diberikan olehNYa pada aku dan keluarga.Just nak muhasabah diri sendiri...Tak salah sebab setiap rezeki yang kita perolehi pasti dengan izinNya.

Aku baru mensyukuri nikmat yang diberi,hari ini dengan izinNya juga aku memperolehi perkhabaran dan berita gembira...Syukur Alhamdulillah....Terasa nikmat yang diberikan pada kita tidak pernah putus cuma kita kadang kala alpa dan lalai dgn apa yang diberikan...Tidak salah ambik masa yang sedikit untuk mensyukuri setiap kejadian dan dugaan....

Detik hati :- AdeQ selalu kata Allah duga kita sebab Allah sygkan kita.Sbb dia ingat kita,cuma kita kadangkala lupaNya

No comments: