Followers

Wednesday, July 28, 2010

Bila nak menjelang posa...

Lagi beberapa hari lagi Ramadhan dah nak tiba...
Tapi masing-masing dah dalam mode puasa...
Sebab nak menggatikan saki-baki puasa tahun lepas...
Sebelum puasa yang sebenar aku wut request kat ma'...
Mintak dia wut kan tart...
So balik kg hari tu,operasi buat tart pun berjalan...

Versi original...yellow
Kuning dan oren,oren tu tersalah letak pewarna...
Dalam oven sudah!!!

Detik hati:- Kononya wt separuh nak wt semle untuk opis En. Hubby..tak ada maknanya,semua selamat sudah...

2 comments:

fantaghirolynn said...

wow... bestnya kuih tat nanas

syafinas saib said...

sedap eh...tetiba dtg mood raya..posa lum dah raya yerk..