Followers

Saturday, July 31, 2010

Huruf "P" susah mau timbul....


Tak tahu ler,salah tangan yang menaip ker salah lappy ni...
Kalau salah tangan ni,maknanya salah jari ni la,
Sebab tak cukup kuat menekan huruf "P"

Tu yang dia susah mau timbul,

Type perkataan yang ada huruf 'P'....

Memanjang jer tercicir huruf 'P' nya,

Kalau salah lappy,ini ada betanda kurang baik,

Maknanya keypad(betul ker keypad??) dekat lappy ni ada masalah,
So tuan empunya ini lappy.....
Sedia kan duit untuk hantar ini lappy gie 'klinik'

Oh..tidak!!!

Detik hati:- mintak2 bukan salah lappy, selalunya nak betulkan lappy tambah sikit $$ dah leh dapat yg baru...

7 comments:

anisalya said...

saya pun biasa kena macam tu...
kadang-kadang ada habuk terlekat kat bawah keypad...

tapi kalua memanjang tak boleh guna..
memang kena hantar kedai.
hehehe...

syafinas saib said...

yer ker...mintak2 slah tangan ni yer..kalau lappy..susah gitu...

e.l.i.z.@ said...

hehehhe..nk kena p service tu..lappy kena service gak, mcm kete la :P

fantaghirolynn said...

huhuhuhu... dia mintak ganti

az rina a.k.a jaijina said...

time to get new lappy ler tu, hehehe..

btw, salam kenal..

Affan Ruslan said...

Salam.
salah lappy tu, biasalah.

*ganas sgt ke guna. hehe

syafinas saib said...

eliza: yer la,lupa lak...semua benda kalau dah guna mesti anta servicekan...tq ingatkan

lynn: mintak ganti!!!tu yg susah tu..

az rina: nak ganti baru!!!btl3..anta proposal kat en hubby yer...hehheheh

affan: ganas tak ler...