Followers

Wednesday, July 7, 2010

Bila Spain vs Germany....

David Villa n Miroslav Klose

Aku bukan la peminat setia bola..
Tapi dek kerana En Hubby minat bola,aku join juga la...
Tiap perlawanan bola yang di tonton pasti akan ada pasukan yg disokong...
Kalau sebelum ni Spain bertemu Portugal,aku pilih Spain...
Dan bila Gemany bertemu Argentina,aku pilih Germany...
Pagi tadi Belanda bertemu Uruguay,aku pilih Belanda...
Tapi pg esok perlawanan antara Spain dan Germany...mana aku nak sokong ni...
Tapi aku rasa aku nak sokong Spain...
Germany pun aku sokong gak...
sokong dua2 la...hahhaaha...

Detik hati:- hahahhahaha....sokong yg mana menang jer la...


2 comments:

fantaghirolynn said...

mcm tu pasukan yang ko sokong tu kena lepas dapat result la kan...

syafinas saib said...

tapi kata hati,..mcm lebih sokong spain lar...tgok kelincahan "David Villa" tu...