Followers

Sunday, February 13, 2011

Journal....

comeykan kalau dapat buat mcm ni..cuma perlu kreatif jer...
mcm ni pun cantik gak.....
pic from googles



Tetiba hati ni meronta2 nak buat journal....
Naper masa mengandung 2anak sebelum ni tak penah terpikir nak buat??
Sebab sebelum ni tak pernah terpikir&tak pernah tahu benda2 ni semua...
Rasanya masih lum terlewat kalau nak buat....
Hopefully...niat murni ni berjaya...
Mungkin 2org abg ni saya masih leh buatkan journal dia jugak..
Just perlu sedikit kreatif dan rujukan....

Detik hati:- hope niat murni ni berjaya hendaknya...ideas pls....

6 comments:

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

bagus jugak kan if ade jurnal camni
memori tu
tapi if tengah mabuk2 awal2 pregnant..mmg semua benda tak jd nak buat..ehehe

finas said...

btl la rose....skrg just buat note dulu..nnt dah ok bru prosit buat...

~ Lady ell ~ said...

bagus ekk buat camni..tersusun rapi je.pastu boleh refer n3 lama..dr awal sampai habis pregnant.

ell dh ad 4 ank..tak trpikir wat camni

*azni* said...

a'ah la,mcm comel je..rs mcm nak buat la..tp azni ni selalunye hangat2 tahi ayam jer..hehe..salam kenal dari azni k..

finas said...

lady ell: aah mmg comel..tp tu la nak kena kreatif..finas ni dah la kurang kreatif.benda ni pun bukan idea finas,hasil dr godek2 dlm internet...

azni: hahahah...sama la kita..finas ni pun entah dapat buat ker tak??

Ogy said...

bestnyaa dpt buat mcm ni..bilalah nk merasa....hik3