Followers

Saturday, February 26, 2011

Peti Suara Rosak....

Bila peti suara tak rosak...
Wargh,dah macam mengajar kelas vokal gamaknya...
Kejap pitching rendah,kejap pitching tinggi....
Bila peti suara rosak....
Sunyi jer rumah..
Anak2 pun bagaikan berpesta...
Yerlah...mama dia tak leh nak gunakan pitching tinggi....
Sopan santun jer mama jadinya...
Bercakap dengan Encik Hubby pun bisik2...
Wargh,romantika diamour....
Cepat la peti suara ni baik...
Bukan tak sabar nak gunakan high pitching...
Baru terasa nikmat tu ditarik...
Walaupun seketika,sengsara lak rasanya...
Cepat2 la peti suara ni ok seperti sediakala yer....

Detik hati:- Air asam jawa dah cuba,gula2 dequadin pun sudah,ais krim vanila tak ketinggalan juga..tapi lum baik juga.Sakitkan dapat menghapuskan dosa2 kecil..amin...

5 comments:

cemomoi said...

baye tu berbisik memanjang, maklum le kena dekat sokmo

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

heheheh tuhan tarik skit je kan. dah perit rasa..camne org bisu tu kan..lagi sian..huhuh

moga cepat sembuh..

Sofya said...

tu la.. keras dah perut ni dok batuk... ada plak mulut lazer tanya dah watper jumaat dah dok batuk ni.. ish! mulut takda insurans tul kan..
harap2 cepatlah berakhir semua ni..

finas said...

cemomoi: tak per sekali sekala kita kasi aksi berbahaya ni...sambil tu sebarkan virus..hahhahaha...

rose: amin..moga cepat sembuh hendaknya...

sofya: tak per....yg berkata tu nnt kita antar virus ni...dia dah rasa baru dia tau....amin...mudah2 kita cpt sembuh...jgn kata keras perut,tulang rusuk ni pun sampai sakit2..

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Semoga finas akan semakin sembuh yer..jgn minum ais...makanan yg bersantan...take care dear!